Brev ~

Jag hade ju som sagt fått ett gulligt brev i förrgår, det var från min underbara Ida! :D blev glatt överraskad när jag fick det. Det känns på något sätt mycket mer personligt och fint om man får ett brev än om man bara mejlar. Måste bara hitta brevpapper så jag kan svara på det, hehe! Tack Ida <3 <3 
 
Förra helgen va jag ju som sagt iväg, jag besökte Jersey Shore kan man väl säga. Det va jättemysigt och skojsigt! Gick längs strandpromenaden och besökte ett stort nöjesfält. Det fanns även en massa olika små butiker där, i en utav dem hittade jag ponys, waah! Blev överlycklig, men priset va onödigt dyrt så köpte tyvärr ingen. Det är fortfarande sjukt varmt ute  också så jag badade lite i havet och solade (tror jag fick lite färg iaf hehe!) Verkar som att hösten börjar dra in i Sverige, medan det är varmare här än den svenska sommaren, väldigt ovant för mig! 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida Linnéa

Inga problem, Älskling! :) Tänkte att du behövde det ;)

Svar: Hihi SÖT <3
Jessica Fjant

2013-09-03 @ 21:19:15
URL: http://www.missaida.blogg.se
Jerhler

du får ge mig adressen så kan jag skicka nåt skoj till dig någon gång jag också :3

Svar: Absolut! Kan skicka ett mail på fejjan med en gång :D
Jessica Fjant

2013-09-06 @ 22:43:06
URL: http://jerhler.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0