Hello Fall!

Har på mig mina mysiga sockar som jag fick igår, woop! De har dessutom typiska Halloween färger, så perfekt! Tänkte dra mig ut mot den närmsta staden om en stund för att handla lite schampo och sedan lite lunch, blir nog från Starbucks hehe. Får ju passa på när man har en någorlunda nära :3

Tycker även vädret börja bli mer utav min smak, kylan har börjat komma och löven ändrar färg sakta men säkert, det är riktigt fint ute! Speciellt när man kör tidigt på morgonen, kör nämligen alltid över en sjö varje morgon och nu de senaste dagarna har dimman legat över den som ett fint täcke. Ska se om jag kan lyckas fånga det på bild, verkligen jättevackert!

Övre bild: Från en lokal marknad!
Undre: MYS-SOCKAR ~
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Pappa

Ser ut som Tiggersockar, är det studs i dom?

Svar: Hehe jadå, lite studs är det allt ;)
Jessica Fjant

2013-09-20 @ 12:10:54
Julia Hedman

ehrmageehrd vilka najsiga sockar <3
eller hur, det är så mysigt med höst. Jag brukar kolla tv på morgonen och då ser man jämt jättefin dimma på baksidan <3

Svar: DE ÄR SUPERMYSIGA! Åhhhh, låter supermyspys! <3
Jessica Fjant

2013-09-21 @ 17:03:00
URL: http://jerhler.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0