Lite ensamt.

Sitter i mörkret i min ensamhet och saknar alla underbara människor hemma i Sverige, hade vart så mysigt med en stor kram från alla. Jag är inte i vanliga fall en person som får hemlängtan, men jag får nog vara ärlig och säga att jag har nog lite nu.. Missförstå mig inte, jag älskar familjen här i USA! Det är helt underbara och roliga. Men detta är ju trots allt första gången jag är ensam. Jag är i ett nytt land jag aldrig besökt innan. Jag har heller inte riktigt klickat med au pairerna i närheten riktigt, det är dock förståeligt då jag endast träffat dem en gång. Fick ett samtal från en utav dem i söndags dock, hon ville ses över en kopp kaffe, jag blev riktigt glad! Tyvärr fick hon ett sms ganska direkt efter vi avslutat vårat samtal och hon var tvungen att jobba två timmar, lite tråkigt, men förhoppningsvis kanske vi kan ses under denna veckan någon gång iaf! :3 hon tar ju trots allt hand om FYRA pojkar under 10 år, so I don't blame her! 
 
Nu till lite roligare grejer! Har äntligen fått fixat mitt "Social Security Number", det va lite krångel kring det då jag tydligen hade fel papper med mig.. Både personalen där och jag strulade till det lite, men nu blev det fixat helt och hållet! Efter det åkte vi (barnens mormor som va så snäll och följde med mig!) till en affär som hade massa Halloween saker *scream*, älskar Halloween och tycker det är så SJUKT tråkigt att det inte är så stort i Sverige :c Där fanns iaf en massa olika prydnader med detta temat och även lite annat smått och gott! Jag köpte lite söta klistermärken med Halloween-tema (såklart... hehe). Sedan åkte vi till ett shopping center och hämtade upp en söt blus jag köpte härom veckan, gick sedan och åt lite lunch, blev något italienskt! 
 
Några av alla människor jag saknar ~


Kommentarer
Beatrice

Aw! Saknar dig med sötis <3

Svar: <3 <3
Jessica Fjant

2013-09-20 @ 15:32:01
URL: http://beatricep.blogg.se
Julia Hedman

jag MÅSTE ju få fira Halloween i USA någon gång.. verkar ju helt awesome. Jag saknar dig också fjant-paj <3 pusss

Svar: JA vi får åka och göra det tillsammans någon gång!! <3 <3 PUSS
Jessica Fjant

2013-09-21 @ 17:05:09
URL: http://jerhler.blogspot.se/
Ida Linnéa

ÅH! SAKNAR DIG OXÅ! <3<3<3<3<3

Svar: YAY <3<3
Jessica Fjant

2013-09-26 @ 19:20:26
URL: http://www.missaida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0