Mysig helg.

Har haft en riktigt mysig helg! Började med att jag och barnen + mormorn såg en musikal, "In the heights" hette den, väldigt intressant och bra! Sedan gjorde jag inte så mycket i lördags, åkte runt lite och gjorde lite ärenden. Dock va jag med om en liten "krock", fast det kan man väl heller inte kalla det. Bilen framför oss stannade tvärt då en annan bil framför honom stannade och svängde utan att signalera, vi träffade inte bilen framför, men bilen bakom oss va inte lika snabb och åkte in vår. Som tur va körde vi inte särskilt snabbt och bilarna hade samma höjd så det blev ingen skada. Vi blev lite smått chockade bara, och nej, jag körde inte ;) Sedan idag va vi iväg och såg massa fågelskrämmor, då den lilla staden vi var i alltid har en årlig fågelskämmar-tävling. När jag första gången fick höra om det så trodde jag såklart att det va traditionella fågelsrämmor, men inte det. De va alla möjliga figurer, såg massa minions (från filmen Despicable me) och t.o.m en som såg ut som spelet "Candy Crush" haha! Som jag förövrigt aldrig spelat *stolt*. Det va riktigt mysigt att promenra runt och fota dem och sedan besöka de små affärerna som fanns i byn, jag köpte mig en liten prydnads-sak med Halloween tema. Tog en liten fika och sedan begav vi oss hemåt, som sagt så va det en lyckad helg! Bilder kommer upp under morgondagen, nu ska jag nana!
 
Bild från lördagen, besökte Starbucks... såklart, mums!


Kommentarer
Julia Hedman

haha du är stammis på Starbucks nu har jag förstått :D <3

Svar: heheh det kan man allt säga ;D <3
Jessica Fjant

2013-09-30 @ 18:42:23
URL: http://jerhler.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0