Skajp ~

Idag har varit en någorlunda produktiv dag! Började med lite god frukost på Starbucks med min favorit Pumpa-latte, mums! Sedan efter det åkte jag hem och tog det lite lugnt, fick äntligen skypat med min Ida! <3 oh så mysigt det va, har inte pratat med henne på länge så det va skönt att både se och höra henne! Sedan stack iväg en sväng till biblioteket. Tänkte att jag äntligen ska ta och läsa "Catching Fire" som är del två på "The Hunger Games", en förövrigt sjukt bra bok, och ja. Boken är SÅ himla mycket bättre än filmen. Måste ju nu passa på att läsa denna innan den kommer ut på bio! Puss och kram till min Ida ~
 
 


Kommentarer
Ida Linnéa

Åh! Puss på dig med!! <3

Svar: Hihih :* <3
Jessica Fjant

2013-10-09 @ 17:02:32
URL: http://www.MissAida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0