Yay ~

Nyligen hemkommen från Au Pair mötet, det gick väldigt bra (phew!) De andra Au pairern va trevliga och glada men eftersom jag är blyg så vågade jag inte prata så jättemycket, men jag gjorde mitt bästa! Det verkar även som att det är en tjej som bor riktigt nära mig, ca 5-10 min bort, woho! Hoppas vi får en bra kontakt :3 pratade lite med en utav tjejerna jag haft kontakt med, tyvärr har hon väldigt mycket att göra så hon svarade väldigt segt på de mail jag skrev, den andra Au pairen jag skrivit med dök aldrig upp tyvärr! Nu är jag pömsig så dags att sova!
Sov gott!

 

Min fina familj <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0