FÖRLÅT

Känner mig väldigt dum. Det är snart 2 veckor sedan jag skrev här på bloggen. FÖRLÅT åter igen! Jag ska vara ärlig och berätta att det senaste har jag väl mått både upp och ner. Tyvärr mycket ner. Det har resulterat i att jag inte uppdaterat här så mycket, jag har egentligen jättemycket jag vill skriva och visa för er. Jag ska nu göra en deal. Det ska komma upp MINST ett inlägg per dag. Vare sig det är ett superlångt inlägg med bilder osv eller ett kort inlägg med en mening och en bild. Jag vill inte att detta ska bli en tråkig blogg som aldrig uppdaterar sig. Jag vill vara aktiv och visa min vardag, vare sig den är rolig eller inte! Jag är inte perfekt, och vill heller inte ljuga så folk tror det. För så är det inte alltid. Såklart så kommer jag uppdater mest när jag har något roligt att berätta eller visa, men när det inte är lika kul så ska det bli ett litet inlägg ändå!
Fluffiga kramisar till er ~
 
~ Derp Jessica wishes you a good night ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0