Godnatt gott folk!

Hade ju tänkt att jag skulle skriva om gårdagen, men får bli ett litet kort godnattinlägg istället. Får bli imorgon, har mer tid då. Måste även berätta att jag äntligen sett säsongstarten för Game of Thrones wiiiie! Hade bestämt med någr fjantar att vi skulle skypa och titta samtidigt. Tog kanske en halvtimma innan vi fick igång allting, mitt internet sega och länken vi streama via va seg haha. Men till slut gick det! Va supermysigt, va även kul att få skypa med dem igen, va ett tag sedan. Jag, Johan B, Johan H och Julia H tittade! Tyvärr kunde inte Ida :c vi får titta med henne en annan dag helt enkelt! Om jag inte har något bättre för mig ska jag nog titta på avsnittet imorgon igen, tihi. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0