It's Friday, Friday!

Åh vad sur man blir.. hade gjort ett alldeles perfekt inlägg men tack vare att denna skitappen inte funkar så försvann allt, great. Oh well. Bara att skriva om allt I guess! ~ 

Så himla gött med freeeeedag, tror det kommer bli awesome helg. Jag och mitt ena värdbarn ska nämligen till Zenkaikon. Ska bli spännande! Har endast varit på Närcon Vinter och Scifi mässa (tror dock inte det räknas som konvent hmm) så detta blir mitt andra/tredje konvent. Dock kommer vi endast gå en dag, men det kommer bli awesome! Är en liten bit att köra men är ganska säker att vi båda tycker det är värt det. 

Idag är det äntligen dags för min efterlängtade zumba lektion, testade en igårkväll och den va bra, läraren hade skit bra energi så den kommer jag definitivt att ta igen! På tal om inget tänkte jag även visa min bonna-bränns, satt knappt ute i 30 minuter och lyckades få lite färg, måste väl vara för att jag en sådan blekfis haha! Hoppas alls får en trevlig helg ~

Syns inte jätte-tydligt, var mycket rödare igår haha! 





Kommentarer
Johanna

Det är så vi solar i Sverige ;)

Svar: Hahah sant!
Jessica Fjant

2014-04-25 @ 19:31:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0