Måååååndag igen

Sitter och käkar lite frukost, intressant intressant haha! Men har ganska nyligen släppt av värdbarnen till skolan och nu är jag ledig. Funderar på om jag ska pallra mig till gymmet ellet stanna hemma. Det är inte särskilt lockande även om jag vet att det är bra för mig. Tror det blir lite zumba här hemma istället. Vädret är väl inte heller det bästa, men man ska inte klaga då det va strålande solsken igår och jag spendera mestadelen utav dagen ute! Blir nog ett inlägg om gårdagen under dagen! Fick även skaffat mig en kortare stav till min piercing så den inte sticker ut fult som den gjort nu väääldigt länge.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0