Påskmiddag!

Igår blev det både påskfrukost och middag, väldigt annorlunda för min del, men väldigt gott och intressant! Blev ju såklart klart ägg, vilket var det enda familära haha. Fick testa n¨gra olika pajer, "honey-bunnies" va något poplärt bland de yngsta. Sedan efter denna maffiga frukosten satte jag och Johanna oss ute i solen på altanen och tog varsin kopp kaffe, tyvärr blåste det lite grann så vi stannade bara ute en stund. Sedan gick vi ut en sväng i en lokal stad och traska runt. Senare bytte vi om och det var tid för påskmiddagen, lamm och pasta var b.l.a. något som stod på menyn. Jag fick även kört Johanna till stationen då det tyvärr var redan dags att säga hejdå, kommer snart ses igen iallafall! :D 
 
Idag är det måndag och har båda värdbarnen hemma, inte för att de är lediga utan lite sjuka. Så jag ska spendera min tid med att titta på lite Game of Thrones och kanske ringa ett och annat skype-samtal. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0