Sista lektionen ~

Om ca 20 minuter ska jag börja dra mig till skolan för en sista lektion, dock kan man väl inte kalla det fö lektion, blir mer en liten "avslutning", vår lärare har nämligen skrivit ut 4 bilder utav vardera elev och hängt upp, så blir väl lite mingel skulle jag tro, så jag har piffat till mig lite! Va väl kanske inte med mening, bara blev så hehe. 

Minns att jag i början inte var särskilt nöjd med kursen, kändes för svårt och alla mina klasskamrater va vuxna, mim tanke var nämligen att få träffa lite amerikanska ungdomar i min egna ålder! Jag dömde väl allt för fort helt enkelt. Så jag är riktigt glad att jag fortsatte, känner att jag har lärt mig mer om min kamera och tycker det är roligare att fota! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0