Snart sååå!

Jag är konstig, kanske inte en nyhet haha. Men jag är lite smått nervös inför imorgon. Jag och mitt ena värdbarn ska åka till Zenkaikon. Ska bli jättekul verkligen och jag ser fram emot det! Men jag är samtidigt nervös att något kommer gå fel eller liknande. Dock blir jag alltid lite smått nervös innan jag ska resa någonstans, även om det t.ex bara skulle handla om en kort bussresa in till Göteborg eller liknande. Oh well, är ju inget ovanligt för mig, kommer säkert gå awesome! Kommer även uppdatera med bilder etc imorgon när vi kommer hem, kommer ta med mig Canonkamera och ta massa bilder på alla som cosplayar! Själv ska jag köra det lite enkelt och bara ha en söt ponyklänning. Funderade på min Pinkie Pie cosplay, men finns fortfarande saker jag vill fixa på den så får bli ett pinkie-halsband istället för en hel cosplay.
 
Godnatt gott folk, blir att gå upp vid sju imorgon så vi kommer iväg i tid!
 
~ Bilder från Närcon Vinter 2013 ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0