Soligt, foto och mys!

Tänkte skriva lite om vad jag hade där mig under söndagen! Började med att min värdfamilj skulle iväg så runt elva tiden hade jag huset för mig själv. Spendera tiden "flitigt" haha, tittade på Bobs Burgers och käkade sen frukost. Tyvärr någon timme efter det ringde telen och mina värdföräldrar fick problem med bilen så jag pallrade mig iväg och plockade upp dem, lite roligt var det ändå dock haha. Va verkligen tur att jag var hemma och kunde plocka upp dem! Min lektion började inte förrän vid två, så jag hade tid! 

Det va en riktigt fin dag, så det avslängt att vara ute och fota, även om stark sol inte är bästa fotovädret så var jag ändå nöjd hehe. Vi var vid ett gammalt hus som va riktigt fint, vårat tema för dagen var arkitektur. Fick ett par fina bilder jag var riktigt nöjd med! Kanske t.o.m postar något här :3

Efter några timmar där så åkte jag och mötte upp söta Andrea, hade inte träffat henne på ett litet tag så va skönt att få tis ihop att bara snacka och ha det skoj. Hon hade även fyllt år under tiden hon var borta, 21 är hon nu! Känns som jag är den enda som bara är 19 haha! Men massa grattis kramar till henne ~ Vi gick till ett frozen yoghurt ställe som ÄNTLIGEN hade öppnat, hade stått tomt hela vintern! Vilket dock är förståeligt, troligen inte så populärt under den årstiden hehe.

~ Bild från 2013 ~ 


Kommentarer
Pappa

Ajajaj, hade Saaben pajat...? ;)

Svar: Haha ;) va faktiskt den stora röda!
Jessica Fjant

2014-04-14 @ 19:33:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0