Svensk sommar?

Igår blev det inget inlägg, fy på mig! Men har blivit så mycket inlägg de andra dagarna så jag tror inte det är några problem! Igår träffade jag mina turtles för en frukost. Jag minns inte om jag har berättat att vi ska till Boston i helgen.. men det ska vi iallafall, hehe! Så vi planerade lite under frukosten  och hade det awesome. Jag ska träffa dem ikväll och umgås innan vi sover hos mig och går upp suuuuupertidigt imorgon! Måste vara på plats i NY innan klockan 8, på morgonen! Tar ju ett litet tag att ta sig in dit. Så vi lämnar huset runt 4..yikes! Får sova på bussen och tåget helt enkelt! Jag vet heller inte om det kommer finnas wifi när vi är iväg, skulle inte förvåna mig om det finns på hotellet eller kanske t.o.m bussen. Isåfall kommer jag ju såklart att uppdatera, annars får ni stå ut, höhö.
 
Åter mer uppdatering om går dagen. Det var en väldigt fin dag, riktigt god vårdag. Senare på kvällen så åktejag och min äldsta värdbarn till hennes skola och kollade på en lite show som hennes vänner medverkade i, va riktigt skoj! Duktiga var de också. Va även kul att hitta på något tillsammans, efteråt åkte vi och köpte "drive-thru" med Wendys, denna gången gick det bättre.. hehe. Vet inte om ni minns, men senaste gången så inträffade något.. intressant haha, finns längre bak i bloggen, ska länka om jag hittar inlägget!
 
Idag har det varit ännu varmare, blev att jag var tvungen att ta på mig short, hjälp! Känns som svensk sommar typ, vilket är perfekt för mig, men vet ju att det kommer bli varmare.. gaaah haha. Nu ska jag iallafall pallra mig iväg och träffa mina små turtles så får vi se om det kanske blir ett litet kort inlägg innan vi åker imorgon!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0