Tråkigt väder!

Inte för att jag är ute så mycket ändå, hehe.. Men det gör mycket med humöret tycker jag. Är det solsken eller snö ute, eller varför inte både och! Då mår jag bra. Men när det är ruggigt och regnar så är jag inte så mycket för det, kan dock vara mysigt med ösregn och åska, även om det är lite småläskigt hehe. Vet ärligt inte vad man ska skriva här, har inte så mycket för mig! Städdag, så jag håller igån tvätten och har mitt ena värdbarn hemma. Har inga andra planer direkt för dagen, hoppas jag kan träffa min turtles snart, Dea har sin familj här så förstår absolut om hon vill spendera tid med dem. Tj ska åka på semester den 4, så jag hoppas vi kan ses en sista gång nu i helgen! 
 
~ Några random bilder jag ej la upp igår från Zenkaikon ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0