Wawa

Åh så gott med wawa! Innan jag kom hit hade jag aldrig hört talas om kedjan, tydligen finns den bara i Pennsylvania, tur för mig hehe. De har nämligen väldigt gott kaffe och frukost, dessutom väldigt billigt! I början av mitt år var det bara Starbucks, jag va nästan galen i det haha! Åkte ipirincip dit varje dag och köpte mig en kaffe, efter att min favorit smak, pumpkin spice, försvann så slutade jag åka dit så mycket och hittade wawa istället! Som ni ser på take-out muggen så står det "50 th anniversary". Så för någon vecka sedan fick man gratis kaffe där under en hel dag! Woop woop! Nu tänkte jag gå och göra min egna glass från en "Ice Cream Magic". Köpte den för ett litet tag sedan och är jättenyfiken på hur det kommer gå! 
 
 


Kommentarer
Milina Salihodzic - En rakad feminist

Nice! :)

Svar: Hehe ajjemän! :D
Jessica Fjant

2014-05-01 @ 17:29:45
URL: http://milina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0