Bananpannkaka, yummie ~

Har gjort detta innan, men inte här i USA, och för första gången så blev resultatet väldigt bra! Såg ut som små plättar. Skulle haft mer keso dock, annars supergott. Rekommenderar starkt, enkelt att laga och übergott! :D Har spenderat största tiden utav dagen att titta på en ny anime jag börjat med. "Dangan Ronpa", bygger på ett spel och är sååååå himla bra, känner mig helt fast. Tyvärr är det endast 13 avsnitt, snart klart med den, startade igårkväll haha. Handligen är att 15 ungdomar blir inlåsta i en skola, de kommer få spendera resten utav sina liv där med ingen kontakt till omvärden om inte.. de mördar någon utan att åka fast. Rekommenderar även denna ~
 
 


Kommentarer
Julia Hedman

Ooh, den animen verkar intressant! Ska kolla upp den :D

Svar: Det ska du absolut göra!! Überbra!! 8D ~
Jessica Fjant

2014-02-20 @ 08:39:27
URL: http://jerhlers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0