Hearts and Hooves Day <3

Som det flesta är medvetna om så är det ju Alla Hjärtans Dag idag. Yaay! Personligen så både hatar och älskar jag denna dag. Mina anleldingar till varför jag hatar den är just för att media etc sprider ut budskap om att man ska ha någon under AHD, att man måste ha någon. Vilket är synd, då väldigt många som är singlar sitter där ute och är deppiga för att alla söta par är ute på middag, bio or whatever. Jag tycker att man som singel inte ska bry sig, lägg inter ner tid å att deppa, hitta på något med vänner eller bara mys själv, är lika trevligt det! Till varför jag älskar denna dagen är för den är bara übersöt, I can't deny it. Alla hjärtan som är överallt, kärleken flödar osv! Jag hade inte planerat att fira denna dag speciellt mer än att visa kärlek till nära och kära. Så plötsligt imorse när jag satt vid datorn kommer mitt ena värdbarn in med en rosa liten påse, som hennes mamma hade fixat hehe, i den låg lite choklad och några små söta presenter. Så himla gulligt! Är inte van vid att få saker under denna dag så jag blev glatt överraskad! 
 
Om någon timme ska jag även träffa Johanna och käka en awesome middag i New York och imorgon ska vi troligen (om vädret är med oss!!) åka skidor, wihhooo! ~
Kärlek till er alla där ute! <3
 
 


Kommentarer
Ida Linnéa

Vi är Singlar tillsammans! <3

Svar: Jaa! :D<3
Jessica Fjant

2014-02-15 @ 17:44:44
URL: http://www.missaida.blogg.se
Ida Linnéa

:D <3

Svar: <3<3
Jessica Fjant

2014-02-15 @ 17:44:52
URL: http://www.missaida.blogg.se
Julia Hedman

ÅÅh gud vad gulligt! Mamma köpte ett nagellack till mig på alla hjärtans dag :3

Svar: Aww vad awesome!! Så himla gulligt :D yay!
Jessica Fjant

2014-02-20 @ 08:42:27
URL: http://jerhlers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0