Hejsan Banansvejsan!

Detta är en sådan dag där jag inte har något speciellt intressant att skriva. Men vill ändå försöka uppdatera så ofta som möjligt. Igår blev en latdag, satt hemma vid datorn och gjorde inte så myckt. Fick skypat lite med några kompisar och familj. Märkte igår att jag fick lite smått hemlängtan när jag pratade med mamma och pappa, dock vet jag att jag kommer träffa dem snart igen, jag vill verkligen ta vara på tiden jag har här nu för som sagt så kommer jag åka hem till Sverige igen och chansen är inte stor att jag åker tillbaka de nästkommande åren. Jag kommer dock att komma tillbaka någon gång, tycker om landet och vill såklart träffa min värdfamilj, kommer hålla kontakten med dem. 
 
Ringde även för att boka tid till klippning idag (min mamma kommer bli stolt höhö!) dock svarade dem inte, men jag lämnade namn och telefonnummer så de kommer troligen ringa mig senare idag eller imorgon. Senast jag klippte mig va ju ett tag sedan, så är ju dags nu haha! 
 
Kort uppdatering om vad som händer, kram fluffisar ~
 
~ Random bild från när jag och min familj va i Philly ~


Kommentarer
Pappa

Haha, hela muppfamiljen samlad. 😄

Svar: Hahah ja precis! ;D
Jessica Fjant

2014-02-27 @ 17:05:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0