Snart är hon här..!

Sitter och pratar med en lite smått irriterad Johanna. Hon skulle på resa med två tyskar, men något kom ivägen så hon inte kunde komma iväg, och nu vägrar tyskarna att betala för sina bussbiljetter till Johanna? Hur barnsliga får man va, de vägrar inse vad hon skriver heller. Tröga människor det finns. Nog om det.
Sitter och väntar spänt på att Malin ska anlända, hon sitter i bilen på vägen hit och kan komma när som helst, wiie! Sängen är färdigbäddad och är taggad för en awesome vecka med min lill-kusin! Vet också att hon har med sig svensk choklad till mig, finally haha! Fick käkat lite dock när min familj var här, men nu ska jag få min alldelles egna mums ~
 
 


Kommentarer
Anonym

Ni är la för goa tjejer. Ha det nu riktigt bra :-D massor av kramar till er bägge :)

Svar: Hehe :D har det riktigt bra! Vet tyvärr inte vem du är ;) men kan gissa!
Jessica Fjant

2014-02-02 @ 10:45:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0