South Street och skånska (?)

Jag och Malin åkte in till Philadelphia idag för lite shopping och även promenera runt där. Vi letade oss fram till South Street där de flesta "ungdomar" sägs hänga. Finns massa små mysiga affärer och cafér där. Vi fann några fynd och tog en liten fika. Större delen utav dagen har vi även pratat skånska, jag har verkligen ingen aning om varför det bara blev så haha! Är det inte engelska så är det skånska, får sluta upp med det, annars kommer min svenska vara helt fel när jag kommer hem igen! xD Imorgon åker vi till NY och får se vad vi hittar på där!
 
 
 


Kommentarer
julia

haha ååh älskar de gångerna då man börjar prata skånska hela tiden <3

Svar: Sant, men blev verkligen så att vi inte kunde sluta haha xD <3
Jessica Fjant

2014-02-09 @ 18:34:02
URL: http://jerhlers.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0