Börjar bli nervös...!

Nu är det inte långt kvar, endast 2 timmar tills jag väntar på tåget som ska ta mig och Andrea till flygplatsen, börjar bli nervös haha! Väskan är iprincip färdigpackad och tankarna snurrar inför hur himla awesome denna helgen kommer bli! Tänkte att jag gör ett sista inlägg här innan min avfärd. Är nämligen inte helt hundra om jag har wifi på hotellet som man kan uppdatera med lite bilder osv! Om inte så kommer det en uppdatering sent Söndag eller Måndagen därpå. Kollade även upp nu exakt vilka skådespelare som kommer besöka "The Wizarding World of Harry Potter", och dessa personer är Evanna Lynch (Luna Lovegood), James Phelps (Fred Weasley), Oliver Phelps (George Weasley), Matthew Lewis (Neville Longbottom), and Mark Williams (Arthur Weasley). Så himla kul att vi prickade in just denna helgen! Är nämligen något firande för det och därför kommer skådespelarna! Roliga är också att Mark Williams har vart med i Doctor Who (som jag älskar tihi), så et kommer bli dubbelt så coolt! 
 
Hogwarts, here we come! 
 
 (ej min bild!)


Kommentarer
Ida Linnéa

MAH *INTE ALLS AVUNDSJUK*

Svar: Haha naw sötnos, vi ska ju dit i sommar!!! <3
Jessica Fjant

2014-01-26 @ 00:56:15
URL: http://www.missaida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0