De dagar som gått

Nu har vi hunnit spendera massa tid här i NY och mer ska det bli! Häromdagen firade vi Johannas 21-årsdag, vi åt en mysig middag på Ruby Tuesday och försökte trampa oss hem till hotellet i all snö som fallit, idag besökte vi Madame Tussauds och Hard rock café. Vädret har varit fint men superkallt! Man kände riktigt hur vinden bet tag i kinderna när man gick längs alla gator och avenyer. Lite shopping har man hunnit med, lite smått och gott från Forever 21 som jag nog får säga är en ny favoritaffär. Massa fint, blev tre tröjor därifrån! Jag och bror min hotade även en stor Comic store väldigt nära hotellet, där hade vi tänkt besöka igen då vi inte hade så mycket tid när vi va där sist. Här kommer lite bilder jag tagit de senaste dagarna. 

Tyvärr är bilderna inte så himla bra då alla är tagna med en mobilkamera, har inte tillgång till någon dator så alla bilder från min digitalkamera kommer läggas upp senare ~ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0