Första läxan på länge!

Igår skrev jag mig äntligen upp på två klasser, ioch med det så fick jag en hemläxa som ska vara gjort innan kursen börjar. Konstigt nog va jag väldigt exalterad över det och ville nästan starta med en gång haha! Den ena kursen är en helg-klass, så då åker jag ut till Long Island och övernattar två nätter och pluggar grafiskt på "heltid". Den andra klassen kommer vara på det lokala colleget, 10 onsdagar med foto kommer nog bli riktigt bra! Kommer även troligen att behöva ta en till klass, funderade då på en klass som heter "Desserts around the world". Kommer laga efterätter från olika delar utav världen, verkar superskoj! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0