Hallii Hallåå!

Nu har mina föräldrar lämnat USA och är hemma igen. De åkte hem igår och kom hem under natten till idag, blev lite tårar när vi sa hejdå, vet ju att det är ca 7 månader tills vi träffas igen, men tur att skype finns iallafall! Har haft det superkul i både NY och när de va här hos min värdfamilj. Va supernervös när vi åkte från NY ner mot mitt hem. Väl framme vid dörren hoppade jag av nervositet, men det gick jättebra när de träffades, de kom alla väldigt bra överrens! I början kändes de så himla konstigt att min familj va här, i USA, hos min amerikanska familj. Känslan att se dem tillsammans va så himla skum, haha! Men efter den första kvällen kändes allt bra. Jag och familjen besökte King of Prussia, körde runt i närområdet, åkte till Philadelphia och in till American Museum of Natural History. Allt va riktigt kul och att få spendera ensamtid med familjen va mysigt. AMNH va supercoolt, för första gången i mitt liv fick jag se Dinosaurier med mina egna ögonen, tyävrr inte levande då såklart haha, men att se skelleten så inser man verkligen att dessa varelser har funnits och jag blev mer intresserad än jag varit innan utav det, kommer definitivt att besöka det igen så fort jag får chansen! En annan riktigt häftig sak vi gjorde när vi väl besökte museumet va att vi gick på en "spaceshow", vi gick in i ett stort klot där halva delen av insidan ("taket") va täckt som en bioduk. Stolarna stod i ring och va lite halv lutade bakåt. När filmen startade kändes det verkligen som man flög igenom rymden, so frikking AWESOME!
 
Mer bilder kommer ~
 


Kommentarer
Ida Linnéa

Alltså åh, Pussen! <3 Så fina så! :)

Svar: Hihih ja, sa åt dem att pussas, blev en fin bild! :D
Jessica Fjant

2014-01-23 @ 21:11:45
URL: http://www.missaida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0