Let's go!

Vi kom hit sent igår, båda riktigt trötta efter den långa resan, flyget gick bra och frukosten va mumsig, så nu sitter vi redo och väntar på bussen som ska ta oss till Hogwarts, så himla awesome!! Har fått låna en Slytherin tröja utav Andrea, är visserligen en Hufflepuff, men det är helt ok! :D 
På bilden nedan ser vi Andrea med våra två piloter (tror vi), Andreas pojkvän håller nämligen på att studera till pilot så  vi sprang runt och fotade så många piloter som vi kunde haha! ~





Kommentarer
Ida Linnéa

Mycket bilder kräver jag!! Och en långt inlägg om hur awesome det var (trots att jag inte är med..)!! KRAM, LOVE YOU! <3

Svar: Kommer bli lite bilder nu då jag inte har dator här, några halvdana mobil bilder, sedan när jag kommer hem blir det fler bilder!!! :D KRAMIS <3 love u!
Jessica Fjant

2014-01-26 @ 00:57:09
URL: http://www.missaida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0