Med familjen ~

Nu har vi spenderat våran första natt på hotellet och mötet med våra föräldrar va underbart och gråtfyllt. Jag och Johanna hade bestämt oss för att överraska dem på flygplatsen med ballonger och en skylt, vi väntade i över två timmar och när vi äntligen fick se våra föräldrars ansikten så brast det och vi började skratta och gråta. Vi hade stått på sådan helspänn så länge att vi va riktigt utmattade! Nu idag har jag öppnat lite julklappar från familjen och från underbara Ida <3 
Frukost blec det på Mc Donalds och nu ska vi ut och se oss omkring, får uppdatera mer senare! Kram ~





Kommentarer
Beatrice

Åh vad kul! :3 Hoppas ni får en riktigt trevlig tid ihop nu! Kraaaam :D <3

Svar: Vi har det mys! Kramisar! <3
Jessica Fjant

2014-01-02 @ 20:05:08
Ida Linnéa

Lite små löjliga saker till min Älskade Jessica! <3 SMÅ FJANTIGA SAKER TILL MIN FJANT! <3

Svar: Hihihi sötis!! :D<3 wiie ~
Jessica Fjant

2014-01-02 @ 22:12:03
URL: http://www.missaida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0