Snöstorm!

Hej alla härliga fluffbollar där ute! Här snöar det för fullt, vilket gör att jag blir på extra bra humör! Vi har inte riktigt haft någon "vinter" ännu. Det har snöat konstant nu i 5-6 timmar. Så vi har lite smått snöoväder här, helt ok för mig! Dock har skolan stängt idag, så mina värdbarn är hemma, vilket troligen är skönt för dem. Minns att de dagar man fick ledigt lite random så vart man överlycklig haha! Jag spenderar denna dagen med att fortsätta titta på Game of Thrones, måste vara en av mina favoritserier! Ingen lugn stund, spänningen hela tiden. Jag är snart ikapp och en ny säsong kommer i April, kommer bli awesome. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0