Weekend i Orlando ~

För att summera hela helgen så har den varit superdupermegabra! Resan dit och hem va lång, men väldigt värt det, hotellet va fräsch och dagarna underbara. Tänkte skriva lite mer om igår då vi besökte Disney World. Jag har nämligen aldrig besökt Disney land eller något liknande, det närmsta som finns oss är det som ligger i Paris och där har jag aldrig varit. Som jag även sa till Andrea och hennes världfarföräldrar, bättre att detta blev min första gång då jag troligen kommer ha starkare minnen från det nu än om det hade varit för 10 år sedan. Tror att denna helgen kommer bli ett utav de starkare minnena härifrån, jag känner även att jag och Andrea kommer varandra närmare och närmare ju mer tid vi spenderar med varandra. Så att just vi två åkte va awesome. Denna resan bokade vi för flera månader sedan då vi egentligen inte kände varandra så väl, så jag är riktigt glad att vi kommit varandra så nära som vi har! 
 
Iallafall, tillbaka till Disney! Det var faktiskt inte planerat att vi skulle åka till Disney World, det blev lite spontant, vilket jag tyckte va riktigt kul. Andrea hade pratat smått om att hennes värdpappas föräldrar jobbar där och att vi kanske skulle möta dem för lunch eller liknande. Men när det väl blev bestämt att de ville ta med oss dit så blev jag djupt överraskad och glad. Dessutom eftersom de jobbar där så fick vi gå in, helt gratis, superbra! Vi promenerade runt lite, jag klickade av massa foton sedan fixade dem några Fast-passes till oss så vi kunde åka några utav de "större" attraktionerna som ofta har långa köer. Vi blev bjudna på lunch och hade det helt enkelt superkul.
 
Tänkte att jag lägger upp ett inlägg senare med alla bilder från helgen. Hade ju som sagt inte tillgång till någon dator att föra över bilderna på. Är man på semester så ska man utnyttja tiden så mycket som möjligt!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0