Comic Con i Philly ~ 20 juni

Detta va halvt random och väldigt kul! Mina värdbarn hade slutat skolan dagen innan så det blev bestämt i början av veckan att vi skulle åka dit, tyvärr blev det äldsta sjuk och fick stanna hemma. Men jag tog med mig yngsta tjejen, hennes kompis och hennes syster. Jag hörde att systerna va lite äldre så jag tänkte att jag också skulle ha någon att umgås med, men hon hängde mest med dem, oh well! Vi åkte iallafall in tillsammans, väl framme på mässan skiljdes våra vägar nästan med en gång, klart att jag förstår att en 12 vill gå själv med sin kompis, men ändå. Nog om det, jag promenerade runt där och shoppade, hittade lite smått och gott! Fick även se lite olika kändisar! Såg b.l.a Ralph Macchio (spelar som huvudrollen Daniel i originalet Karate Kid). Förvånande att se honom men kul, ölskade dem filmerna som liten! Såg även Scott Wilson (Hershel från The Walking Dead) och Karen Gillian (Amelia Pond från Doctor Who). Jag hade ju såklart planer på att se Matt Smith, men såklart dök han aldrig upp när vi var där, lite ledsen blev man, oh well! Sedan skulle även Norman Reedus (Daryl Dixon från The Walking Dead) besöka Comic Con, dock under lördagen så va ingen chans att jag skulle se honom. Men här kommer lite bilder från dagen!
 
 
Yes I am a evil creature who did not feel like spending like 50 dollar for a picture... *evil laugh*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0