Don't blink!

Jag lovade att jag skulle skriva om i tisdags så här kommer det. Jag satt på Starbucks med min dator i min awesome tardis-hoodie och tittade på pewdiepie när han spela ett skräckspel. Så plötsligt kommer en lapp "flygande" och lägger sig precis framför mig på tangentbordet. Eftersom jag redan va lite hoppig efter några jumpscares så hoppa jag smått till och titta upp, då är det en kille som lämnade den och log mot mig och gick lite halvsnabbt där ifrån, jag ville verkligen gått och pratat med honom efteråt, men jag såg på klockan att det va dags att hämta mitt värdbarn, men hoppas jag ser honom där igen! Planerar att gå dit nästa tisdag, meheh. Sådant hör gör mig så himla glad! :D 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0