Helgen

Har spenderat största dela utav helgen med Hanna, hon kom hit i fredags och sovde över tills lördag! Hade det awesome, senast vi såga va när jag hälsade på henne uppe i NY. Hon hade tagit med sig filmen "Känn ingen sorg". En film jag inte direkt planerat att se, är ingen fan utav Håkan Hellström alls, men denna filmen va riktigt bra! Mycket bättre än väntat :D vi avslutade med en skräck som vi båda halvsov igenom. Dagen efter blev det frukost på ett amerikanst diner, mums. Åkte sedan iväg till ett shoppingcenter och senare träffade vi Andrea och Emily! Tittade på bio ihop och skildes sedan åt, va redan dags att släppa av Hanna vid tåget. 
 
Efter vi sagt hejdå drog jag mig hemåt för en kort stund för att sedan fixa mig lite och möta tjejerna igen! Även denna gången joinade en killkompis till dem, Andres! Vi åkte till en bar/restaurang där de hade karaoke, nervositet satte in när jag väl skulle sjunga en låt, gick bra först, men såklart så började känna av att en förkylning va påväg. Så det gick halvkrassligt sista halvan av låten. Skrällde dock på rejält när Andrea och jag körde Mamma Mia, hehe! Hade en trevlig kväll och kom hem runt halv 2!
 
Söndagen spenderades med att mest ta det lugnt och inte göra något speciellt ^-^ vi åt ute för första gången sedan jag kom hit, va riktigt mysigt. Satt även och visade och pratade om olika tårtor som är vanliga i sverige, bla Prinsesstårta och Operatårta. Nästa helg blir det Midsommar-firande här och guess what? Är även min födelsedag! Blir 20 år, hej och hå! Blir ju inget system för mig, får ta det när jag kommer hem hehe!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0