Jag har inga ord...

..för hur jävla glad jag är! Jag ska förklara nu varför min uppdatering ej har exsisterat de senaste dagarna. I fredags va jag som skrivet iväg på en musikal, superolig var den!! Skrattade flera gånger om, hörde även utav min värdmormor att det gjorde en film av den för många år sedan, ska se om man hitta den och se :D
 
Sedan i lördags var det full fart. Tanken va först att Johanna skulle komma till mig redan på fredagen, men det körde ihop sig lite just för vi skulle på musikalen och hon kunde inte sluta tidigt nog att följa med oss. Så henne plockade jag upp på förmiddagen, vi käkade lite frukost på "IHOP", ett supergott pannkaksställe, jag trodde det endast fanns uppe i NY-området, men inte det! Vi svängde in lite snabbt till till ett shopping-mall då min tanke va att köpa en klänning att ha under Midsommarfirandet samma dag, tyvärr hitta jag inte klänningen så det fick bli en klänning jag redan har, men som jag inte riktigt fått tillfälle att använda. Väl hemma började fixa allt "grovarbete". Bl.a att sätta upp Midsommarstången, efter en liten stunds med arbete började vi göra oss iordning för kalaset! Min värdmammas bror kom bland de första och folk började droppa in lite smått. Andrea kom kort efter det och vi skojade runt, fotade ute i det underbara vädret. Man kan ju lätt säga att det INTE va som en svensk midsommar hehe. 
 
Efter ett litet tag vill min värdmamma att vi skulle gå ut till trädgården, jag la ingen speciell notis om det och vi gick ut, sedan efter ett litet tag blev vi inropade igen, jag misstänkte att något va på gång, men det som komma skall va inget jag hade kunnat gissa överhuvudtaget! Jag gick upp på altanen och mina värdföröldrar har sina huvuden utstickna från dörren och pratar lite smått med oss då plötsligt ett annat ansikte dök upp. Kan ni gissa vem det va? Min alldeles egna mamma. Där kom hon ut med flaggor och ett vackert leende. Direkt efter kom min pappa, min bror och hans kompis. Det tog några sekunder innan jag reagerade, men jag fick en sådan shock så jag satte mig ner på marken och börja lipa av lycka, jag trodde det va någon knäpp dröm. Men de stod faktiskt där, min alldeles egna underbaraste familj. Det blev kramkalas och mys. Hela händelsen filmades såklart, så efteråt fick jag se den, va så himla kul att se dem tassa in och sedan kom ut för att överraska mig. Efter 10 min började kanske sjunka in att de va där, fick nästan fråga dem en extra gång. Roliga är att iprincip alla visste om det och jag har inte ens misstänkt något haha! Min familj och värdfamilj har planerat detta sedan i JANUARI, så redan när de va påväg hem från mig första gången så hade de idén. Kan lätt säga att detta har varit den bästa födelsedagen so far!
 
Kvällen va lyckat och humöret va på topp. En utav de bästa dagarna någonsin! Vi åt god mat, dansade runt midsommar stången och jag testade min första S'mores, muuuums! Jag och Johanna ledde alla i dansen till "Små grodorna", vi gjorde ett försök att översätta och sjunga den i all hast hehe. Det va riktigt roligt, Jag fick en egen födelsedagstårta, då det blev som mitt födelsekalas också! 
 
Just nu är jag så himla trött då vi har vart ute och farit hela dagen. Jag tänkte att jag börjar lite snabbt med detta inlägget och uppdaterar mer med bilder etc under de nästkommande dagarna!


Kommentarer
Ida Linnéa

Jag har också vetat om det sedan i Januari, hahaha ;) Har varit så spännande att luska lite diskret i vad du skulle göra på din födelsedag, för att se om du misstänkte något - Men icke! :D Aida the Superspy, mohahahaha!

Svar: Ofc you did, evil!! Haha xD <3
Jessica Fjant

2014-06-09 @ 22:57:20
URL: http://www.MissAida.blogg.se
Julia Hedman

jag har också vetat hela tiden haha! Ååh gud vad kul det låter <3

Svar: Alla visste förutom jag typ xDD <3
Jessica Fjant

2014-06-12 @ 18:52:03
URL: http://jerhlers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0