Tiden gåååår snabbt!

Nu har jag låtit det gå en lång tid igen, men jag kan berätta att trots att jag va sjuk och sovit en del. Så hade jag det helt underbart när mina föräldrar var här. Vi kanske inte spendera varje dag ihop, men att veta dem va här gjorde allt så mycket roligare. De åkte hem i lördags och jag saknar dem redan. I vanliga fall brukar jag inte ha någon hemlängtan, saknar familj och vänner då och då, men nu har jag börjat få mer och mer hemlängtan. Jag tror det har mycket att göra med att jag vet att snart är hemma igen, vet fortfarande inte exakt när jag kommer hem, men blir ju någon gång i augusti iaf, eftersom det va då jag kom hit! Jag känner mig väldigt nöjd med tiden jag haft här och är redo att lämna det för att återvända till Sverige! Jag kommer att skriva ett långt inlägg som summerar mitt år när det n'rmar sig ytterligare.
 
Nu är det torsdag och tjejernas sista dag i skolan! Troligen exalterade för dem, minns själv att sommarlov va något av det bästa. Dock kommer den ena börja camp på måndag, kommer bli längre dagar för mig tyvärr.. Den äldsta kände o te för att gå på camp iår så henne kommer jag ha hemma större delen utav tiden. Kommer dock försöka hitta på lite allt möjligt som vi kan göra så hon kommer iväg lite också! 
 
Update: Ska lägga upp bilder från "midsommar" och födelsedag så fort jag får chansen!
 


Kommentarer
Ida Linnéa

Jag längtar tills du kommer hem!! <3 Jag har inte sett dig, kramat dig, pratat med dig (LIVE) på ett helt år snart..! SAKNAR DIG SÅ MYCKET, DU ANAR INTE! <3

2014-06-22 @ 00:05:08
URL: http://www.MissAida.blogg.se
Ida Linnéa

Jag längtar tills du kommer hem!! <3 Jag har inte sett dig, kramat dig, pratat med dig (LIVE) på ett helt år snart..! SAKNAR DIG SÅ MYCKET, DU ANAR INTE! <3

Svar: ÅHHH<3 längtar till jag kommer hem!! Satt här innan och tittade på bilden jag har på er, miss u guys like crazy<33
Jessica Fjant

2014-06-22 @ 00:05:09
URL: http://www.MissAida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0