Studenten 2014

Ja tänk va tiden går. Idag är det exakt ett år sedan jag gick ur gymnasiet, vifta runt med min fina studentmössa, åkte flak, dansade som en galning. Det va en utav de bästa dagarna i mitt liv, många känner oftast att de är arbetslösa efter studenten, men jag själv kände mig bara glad, jag visste ju vad jag skulle göra året som kom. Jag är ju fortfarande på detta äventyr, the life as an au pair! Det lät väldigt dramatiskt hehe. Men jag minns att studenten hade bara massa glädje, alla va glada, vare sig man inte va superbra vänner så kramade man om varandra ändå, för denna dagen älskar alla varandra. Iår tog även en nära kompis till mig studen, Johan! Ville bara skriva grattis till honom, önskade att jag hade kunnat få se honom springa ut från den skola jag sprang ut från ett år tidigare. All lycka till honom, you are awesome! :D
 
För att uppdatera lite om livet här så mår jag hyfsat bra! Vädret är lite tråkigt, men det känns som jag haft några bra dagar med mina värdbarn. Det är ju inte alltid allt fungerar och man lätt går varandra på nerverna. Men det har varit bra, vilket gör dagarna lättare att ta sig igenom. Igår tex stekte jag lite hamburgare och lagade majs till tjejerna, de båda kom ner för att äta och va på bra humör, fick småkramar och pussar! Sådant gör en väldigt glad. Just nu sitter jag och funderar ut vad vi ska äta ikväll samt tittar på en smått läskigt film, "The tall man", baserat på Slenderman, scaaary! Minns när detta spelet va nytt och hur jag och Julia speleade det i skolan, crazy times.
 
~ Student 2013 ~
~ Student 2014, grattis din fjant ~
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0