Bowling!

Igår tog jag en lååång sovmorgon, det var iktigt härligt. Begav mig sedan ut för att fota med min klass. I vanliga fall har vi lektioner på onsdagar från klockan 18.00. Men då hinner det alltid bli mörkt såklart, så ingen idé att fota ute, och vårat klassrum är väl inte så där roligt att fota hela tiden. Så vi möttes i en närligande stad som har mycket fin artitektur etc. SKrev förresten aldrig vad jag tyckte om själv lektionerna. I början var jag väldigt skeptiskt, då jag märkte redan första dagen att nivån va väldigt hög och alla i min klass va 35 +, jag var ju inställd på att träffa människor i min ålder. Men nu i efterhand är jag väldigt glad att jag fortsatte, de är trevliga i klassen och trots att nivån är hög, så känner jag att jag lär mig vilket är riktigt kul!
 
Efter lektion mötte jag upp Andrea och Laura, vi hade bestämt att vi skulle åka och bowla, vilket vi gjorde! Vi bjöd även med en ny aupair som heter Tanja, vilket va riktigt kul! Har endast träffat henne på mötena tidigare, och då hinner man aldrig prata så mycket. Så jag plockade upp henne och vi begav oss till bowinghallen. Dock va det fullt när vi kom dit, så vi gick för att käka lunch och drack kaffe, mums! Sedan när klockan närmade sig 17:15 så gick vi tillbaka och fick en bana. Det va superskoj att spela, va evigheter sedan jag bowlade, kan inte ens komma ihåg när det va sist! Jag kände mig oerhört nöjd med mitt namn "The Dark Lord", mohaha. Va najs med en tredje plats också höhö, Tanja kom först, hon va en jäkel på att spela haha, flera strikes på raken! Efter det hade det hunnit bli mörkt, och mycket är stängt på söndagar så vi stod en stund ute och pratade innan vi drog oss hemåt. Jag tror minsann att vi fått en till i vårat "Turtle-gäng" hehe. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0