Dansa dansa!

Skönt med fredag! Betyder att man får sovmorgon imorgon och att man kan äta lite godis, yaaay! Just för att jag har varit här så har det varit extra svårt att hålla sig ifrån alla godsaker som finns. Speciellt när det finns så mycket att välja mellan. Jag har börjat komma in i att godis och sötsaker endast är för helgen. En gång när det kom på tal tyckte mitt värdbarn att jag va konstig som sa att jag bara får äta godis under helgen, här är det ju väldigt normalt att ta med sig ett litet "snacks" till skolan som bestå av chips, kakor etc. Har även dansat zumba som jag börjat gå på varje fredag, älskar det! Förstår verkligen inte att jag inte testade det hemma i Sverige, är superkul ju. Under första lektionen så mötte jag en riktigt trevlig dam som tycker jag påminner om hennes barnbarn, så himla gulligt haha. Själv påminner hon mig om en väninna hemma i Sverige som jag saknar väldigt mycket, henne jag alltid städade hos varannan vecka. Pratglad och alltid trevlig, men nog om detta! Vill inte få allt för mycket hemlängtan haha. Efter jag va där så svängde jag förbi K-mart och gick in en sväng, aldrig besökt denna STORA affär, så tänkte att någon gång får det ju bli dem första! Blev lite godis och ponys.... såklart ~
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0