NOT OK!

Alltså åh!! Vad är det för fel på mig idag? Har lyckats försova mig två dagar i rad. Detta är INTE ok! :( värsta är att jag lägger mig runt samma tid som jag brukar, ska gå upp vid 6 som vanligt. Vet inte vad det är, min värdpappa tror att det har att göra med att vi ställt fram klockan en timme, men det är ju flera veckor sedan vi gjorde det! Neh, skärpning Jessica! Vet heller inte om mina värdföräldrar är besvikna/arga på mig, de har nämligen inte sagt något direkt, när jag sa förlåt så sa de att det va ok. Hoppas verkligen att de menar det. Men som sagt, bara att börja på ny kula. Jag ska testa en ny metod där jag lägger min klocka på golvet på andra sidan rummet, så jag måste kliva ur sängen för att stänga av den haha. Får hoppas det hjälper bättre! ~
Fluffy hugs to all of you! :3
 
 (ej min bild!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0