NU MÅR JAG BRA

Min vecka startade dåligt och jag har inte vart på topp, tills idag..! Hämtade mina värdbarn i skolan, och eftersom det tydligen är"First day of Spring" idag så ger Ritas ut gratis waterice! Så vi stack dit och fick det gratis, mmm! jag tog en annan smak, blev "blue raspberry". När vi kom hem gick jag ut för att hämta posten och där hittade jag ett grönt paket... MED CHOKLAD OCH (ÅHH ÄLSKADE) DAMMSUGARE! <3 så lycklig!! Tack Annika och Malin!! <3 bästa kusiner! Är även på gott humör för att jag imorgon ska få träffa mina turtles!  Wiiie ~ 

(anledning till att jag blev extra glad för dammsugarna är för att jag har haft ett sådant sug för dem de senaste månaderna!!)


Kommentarer
Anonym

OMG, Dammsugare i mitt Hjärta! <3

Svar: VACUUMCLEANERS FOR LIFE <3
Jessica Fjant

2014-03-27 @ 18:29:47
Ida Linnéa

Ops, Det blev anonymt ^^

Svar: Hehe naw, is ok! :3
Jessica Fjant

2014-03-27 @ 18:30:18
URL: http://www.MissAida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0