Walmart

Besökte idag för första Walmart, inte så att jag har vart här mer än sju månader, vet inte varför men har bara inte blivit av. Redan innan man kom hit så hadem an ju hört talas om Walmart, så det va ju verkligen något som jag ville åka till. När jag kom dit så påminde lite smått om ett litet Gekås, men ska man välja mellan de två så är Gekås min favorit såklart, haha! Men jag hittade lite saker där så det va absolut värt att åka dit. Inte så att jag slet särskilt mycket för att ta mig dit, ligger ca 10-15 min bort, allt i USA ligger ju nära typ. 
 
Mina inköp blev ett par jeggings, har nämligen endast två par byxor och det ena paret sitter inte bra. Så detta var jag verkligen ibehov utav haha! Choklad inför imorgon, då jag som sagt ska iväg på kurs. Skriver mer om det då :D Sedan kunde jag ju inte hålla mig borta från ponys, så några sådana blev det också, tihi. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0