Händelserik dag..

Eller kanske inte! Beror på hur man ser. Träffade Tj lite snabbt imorse då jag ska förvara hennes väskor medan hon åker på semester, direkt efter det åker hon nämligen hem till Österrike igen, kommer sakna min turtle :( men får hoppas på att vi ses snart igen! Sedan satt jag och klurade lite vid datorn, sedan var det dags att plocka upp tjejerna. Kort därefter åkte vi till tandläkarn och sedan hem igen. Gick på en zumbaklass ikväll, woop! Har tagit den klassen en gång innan, och jag gillar den! Har ett jäkla tempo, men det är rolig koreografi och bra låtar. Sedan snabbt in i duschen för att sticka iväg igen för möta upp Tj och Andrea + hennes familj. De är här och hälsar på, och hon ville väldigt gärna att vi skulle få träffa varandra. Blev en mysig pratstund innan det var tyvärr dags att dra sig hemåt. Kom hem för ca 45 minuter sedan och nu ligger jag nerkurad i sängen redo för att somna när som helst! Gäller att gå och lägga sig när man går upp 6.00 varje morgon! 
 
~ Cuties ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0