Låg uppdatering!

Anledning till att uppdateringen varit såpass låg under helgen är att det har hänt lite oväntade saker. En kompis till mig fick problem med värdfamiljen och fick stanna över hos mig osv. Helt galet! Allt är mycket bättre nu iaf. Träffade även Tj och Dea igår imorse för frukost och myste till det. Tj skulle på semester nu i en vecka, sedan ska hon tyvärr hem till Österrike igen :( Dock pratade vi om att ses i London om nått år, hoppas på endast ett år! Men vi får se. Känner mig glad idag, woho! Påväg hem från lite ärenden denna morgonen hör jag "Dancing Queen" med ABBA på radion, slår på högsta volym och vevar ner rutan lite och skriksjönger för kund och fosterland haha! Känner även hur det börjar lukta sommar, love it ~
 
 
 
 


Kommentarer
Ida Linnéa

Oj! Inget allt för allvarligt hoppas jag! :( Kram! :) <3

Svar: Det beror nog på hur man ser det, kan förklara närmare i chatt :o men allt är bra nu :D kramis! <3
Jessica Fjant

2014-05-06 @ 12:16:41
URL: http://www.MissAida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0