På bussen 🚌

Har suttit i några timmar på bussen och borde passera borden om en liten stund. Vi kom iväg senare än tänkt då bussen va ca en halvtimme sen. Va regn och rusk så när vi väl kom på bussen var det väldigt skönt att sätta sig och slappna av på riktigt. Kvällen innan hade Johanna fixat lite mackor och frukt som vi skulle ha med oss, så det fick bli vår frukost, mums var det! Tyvärr fanns det inget kaffe på stationen så vi fick vänta till första stoppet innan vi fick oss varsin kopp hehe. För tillfället spenderar jag min tid med att skökolla på filmen som visas, dock tröttna jag och kände att det är dags att ta upp min bok och läsa lite :D   

Känner även hur min hals har börjat göra ont, kände av det redan imorse, hoppas verkligen att jag åker på en förkylning (!!) mitt värdbarn har haft förkylning hela veckan så det skulle ite förvåna mig om hon snittat mig, nåväl sitter och stoppar i mig halstabletter jag fick köpt! Dock funkar det väl lite halvdant hehe, men ska inte klaga inte riktigt vart sjuk de senaste månaderna jag varit här, någon gång får väl bli den första! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0