Snart bär det iväg ~

Då börjar man bli nervös! Som vanligt haha. Ska åka om en halvtimma för att ta tåget in till New York, ska sova över hos Johanna och sedan imorgon beger vi oss mot Kanada! Läste igenom mailet flera gånger och gått igenom väskan så allt viktigt har kommit med, speciellt papprerna som ska med, har jag med fel så släpper de inte på mig på bussen. Så det gäller att vara mer än 100% säker. Läste även att de bussarna vi ska åka med har wifi, eller ja, tydligen har några det. Så det blir lite som lotteri, får se om vi vinner! ;) hehe. Om inte så har jag äntligen fått köpt den sista boken i Divergent-triliogin, kommer troligen att läsa den vare sig jag har wifi eller inte, är ju trots allt 6 timmar vi ska spendera på bussen! Va och shoppade en sväng med Andrea tidigare idag, och då fick jag även köpt mig ett par nya jeans, då de andra har gått sönder, som vanligt!
 
Nu ska jag gå och kolla igenom min väska en sista gång innan den stängs, kanske slänger in ett kort meddelande innan vi åker hemifrån imorgon. Kramisar ~
 




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0