Trööööööött

Kom hem runt nio-tiden igår kväll, va så himla trött och ville inget hellre än att gå och lägga mig. Men vid kvart i tolv skulle jag plocka upp Tanja från tågstationen, så det blev en kort vilostund. Tur att tågstationen endast låg 10 minuter bort hehe. Blev några timmars sömn, och sedan var det dags att gå upp igen, gjorde mina vanliga morgonsysslor och körde sedan Tanja till en annan buss så hon kunde ta sig till flygplatsen för att börja resan hem igen. Kommer sakna den fjanten :(

Efter att jag kom hem från det blev det lite frukost och Grimm. Va fortfarande trött så jag tog en liten tupplur på 30 minuter. Känner fortfarande att jag är trött men mycket bättre än vad jag var imorse. Blir tidigt att lägga sig ikväll. Kommer bli en inlägg lite senare om hur helgen var + bilder!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica AuPair Fjant

Min blogg om mitt AuPair-år i USA!

RSS 2.0